Milena Matejovičová

Jsem člověk, žena. To je jediná charakteristika, se kterou bude pravděpodobně souhlasit každý i při letmém setkání. Jsem tvořivý a kreativní člověk, zajímá mě výtvarné umění a textilní tvorba, ani literatura včetně vlastních pokusů o umění mi není cizí. Zajímá mě psychologie - i alternativní metody, přemýšlím nad možnými cestami budoucího vývoje společnosti a civilizace, nad otázkami smyslu lidské existence, nad rolí různých kultur a náboženství. Mým povoláním je zkoumání chemických procesů v živých strukturách, shromažďování a předávání znalostí o této oblasti. Jsem tedy umělec, řemeslník, spisovatel, filosof, učitel, vědec? Každou z těchto dalších charakteristik je nutné ověřit delším pozorováním a stejně by asi různí pozorovatelé došli k různým závěrům. Záleží na úhlu pohledu. Chci se tu podělit o svůj úhel pohledu na otázky vědeckého pokroku v medicíně a přírodních vědách, otázky, které se bezprostředně dotýkají každého člověka na této planetě, otázky, které mají přímý vliv a dopad na tělesnou i duševní integritu každého jedince, otázky, kterými jsme zvyklí jen málo se zabývat.
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 771x

Seznam rubrik